FAQ – pogosta vprašanja

Spodaj najdeš odgovore na najpogostejša vprašanja.
Če odgovora ne najdeš, nas kontaktiraj – z veseljem ti bomo pomagali.

Naročila

Postopek nakupa v Maxximum Shopu je preprost. Izberi želene izdelke, dodaj jih v košarico, nato obišči blagajno in izpolni obrazec za nakup. Izberi želeni način plačila in s klikom na gumb “Nakup” oddaj naročilo. Če ti je lažje, lahko naročilo oddaš tudi preko e-naslova narocila@maxximumshop.si ali po telefonu na številko 01 43 66 024 (dosegljivi smo med 9. in 19. uro, od ponedeljka do petka in med 9. in 13. uro v soboto).

Seveda, naročilo lahko prekličeš v roku 1 ure po oddaji s sporočilom na elektronski naslov narocila@maxximumshop.si. Med delovnim časom (od ponedeljka do petka, od 9. do 19. ure, in ob sobotah od 9. do 13. ure) lahko preklic urejaš tudi prek telefona na 01 43 66 024.

Prosimo, najprej preveri, ali se potrditveno e-sporočilo nahaja v mapi “Vsiljena pošta” (“Spam”) in v spletni trgovini v razdelku Moj račun – Zgodovina naročil. Če naročilo ni zavedeno, je med oddajo naročila prišlo do napake. V tem primeru nas, prosimo, kontaktiraj na narocila@maxximumshop.si ali nas pokliči na 01 43 66 024.

Ne najdeš odgovora? Kontaktiraj nas

Dostava in stroški dostave

Naročila obdelujemo in odpošiljamo med delavniki, od ponedeljka do petka. Paket lahko pričakuješ v roku štirih delovnih dni od datuma oddaje naročila. Če naročilo oddaš v petek po 13. uri, se prvi dan štetja štiridnevnega roka začne v ponedeljek. Večina naročil (95%), oddanih do 13. ure, je odposlanih še isti dan.

Dostava je brezplačna za naročila nad 50,00 EUR. Za naročila pod 50,00 EUR se obračuna enotni stroški dostave v višini 5,00 EUR.

Pakete dostavljamo prek naših poslovnih partnerjev, Pošte Slovenije in GLS Slovenija. V postopku oddaje naročila lahko samostojno izbereš želenega dostavljavca.

GLS: če te ob dostavi ni na naslovu, ti kurir pusti obvestilo o prispeli pošiljki. Na obvestilu bo navedena telefonska številka kurirja, s katerim se lahko dogovoriš za ponovno dostavo. Prav tako lahko naročiš dostavo v eno od paketnih trgovin ali paketomatov. Več o dostavi si lahko prebereš tukaj.

Pošta Slovenije: če ob dostavi ni nikogar, ki bi prevzel pošiljko, ti bo poštar pustil obvestilo v nabiralniku, paket pa te bo čakal na najbližji enoti Pošte Slovenije.

Če na svoje naročilo čakaš več kot štiri delovne dni, te prosimo, da nas o tem čim prej obvestiš na telefonsko številko 01 43 66 024 ali nam pišeš na e-naslov narocila@maxximumshop.si. V večini primerov se zgodi, da se obvestilo o pošiljki, ki bi ga moral pustiti poštar, izgubi. Za prevzem pošiljke na najbližji enoti Pošte Slovenije boš potreboval sprejemno številko paketa.

Če izbereš dostavo na službeni naslov, bo dostavljalec paket izročil pooblaščeni osebi za prevzem pošiljk v podjetju. Priporočamo, da se o tem predhodno dogovoriš s pooblaščeno osebo za prevzem pošiljk v tvojem podjetju. V primeru plačila po povzetju poskrbi, da bo imel prejemnik pošiljke pri sebi dovolj gotovine.

Če ti dostavljalec želi zaračunati poštnino, kljub temu da je znesek tvojega naročila višji od 50 EUR, to pomeni, da je prišlo do napake. Na to ga opozori in nas obvesti, če težava ni rešena.

Seveda! Če želiš naročeno blago prevzeti v naši poslovalnici v Ljubljani, preprosto izberi možnost “Osebni prevzem” ob oddaji naročila.

Ponudba, cene, akcije

Da, lahko. Akcijska ponudba je v večini primerov enaka v spletni trgovini in poslovalnicah Maxximum Shop. Če gre za spletno akcijo, je to v spletni trgovini posebej označeno. Priporočamo pa, da pred nakupom pokličeš v izbrano poslovalnico in preveriš, če je izdelek na zalogi. Seznam naših poslovalnic in kontaktne podatke si lahko ogledaš tukaj.

Ne, zato priporočamo, da pred nakupom pokličeš v izbrano poslovalnico in preveriš, ali je izdelek na zalogi. Seznam naših poslovalnic in kontaktne podatke si lahko ogledaš tukaj.