Postopek nakupa

Iskanje izdelkov:

1. Po kategoriji, kamor je izdelek smiselno uvrščen:
Za ta način se odločite, ko želite kupiti izdelek, ki sodi v izbrano kategorijo, vendar še ne veste natančno, kateri izdelek boste kupili. Z miško izberete želeno kategorijo in podkategorijo (če je ta na voljo); prikaže se vam seznam vseh izdelkov, ki sodijo v določeno kategorijo (podkategorijo), njihova slika in kratek opis. Z miško izberete želen izdelek tako, da kliknete na sliko ali naziv oziroma ime izdelka. Prikaže se opis izdelka in njegova fotografija.

2. S pomočjo hitrega iskanja izdelka (uporaba ključnih besed oz. iskalnega niza):
Za ta način se odločite, če že vnaprej veste, katero vrsto izdelka boste kupili oz. če želite kupiti točno določen izdelek. V polje, namenjeno za hitro iskanje, vpišite ključno besedo, ki opisuje vrsto izdelka oz. ime izdelka in z miško pritisnite na ikono z lupo ali tipko Enter (lahko pa tudi izberete iskani izdelek v padajočem meniju). Prikaže se seznam vseh izdelkov, ki v imenu vsebujejo ključno besedo. Z miško izberete želen izdelek; prikaže se opis izdelka in njegova fotografija.

Navedba tehničnih korakov, ki vodijo do sklenitve pogodbe

Ko ste se odločili za izdelek, ki ga želite kupiti, najprej izberite želeni okus in/ali maso izdelka (če je to potrebno), vpišite količino izdelka, ki ga želite naročiti, nato pa pritisnite na oranžen gumb “Dodaj v košarico”. Ko izdelek dodate v košarico, se desno odpre okno “Košarica”, kjer vidite seznam izdelkov, ki ste jih dodali v košarico.

Izdelki v košarici

Ko izberete v spletni trgovini vse izdelke, ki jih želite naročiti, pritisnite na ikono nakupovalnega vozička, ki se nahaja zgoraj na desni strani. Odpre se okno z vsebino košarice; na seznamu se znajdejo vsi izdelki, ki ste jih izbrali s pritiskom na gumb “Dodaj v košarico”. Če imate kodo za popust, jo lahko vpišete v okence “Imaš kodo kupona?” in potrdite z gumbom “Uveljavi”. Kliknite na gumb “Zaključi nakup”. Sedaj lahko spreminjate količine izbranim izdelkom (s klikom na “+” ali “-“) ali jih odstranite iz svoje košarice (s klikom na “x”). 

PODATKI NAROČNIKA (PRIJAVA)

Če želite izvesti naročilo, se ni potrebno registrirati. Registracijo vseeno priporočamo, saj imate kot registriran uporabnik dostop do zgodovine svojih naročil in možnost koriščenja ugodnosti za registrirane uporabnike.

Če ste nov uporabnik in se želite registrirati, to lahko opravite ob nakupu s tem, da obkljukate kvadratek pred #Se želiš registrirati in prejeti FIT točke?” Če ste že registrirani, vas ob vpisu vašega e-naslova trgovina opomni, da že imate svoj uporabniški račun in vam ponudi gumb “Prijava”.

Vkolikor ste se prijavili v spletno trgovino, se podatki avtomatično vpišejo v obrazec.  Če se naslov za dostavo razlikuje od naslova za izstavitev računa, obkljukajte “Želiš dostavo na drug naslov?” – odpre se obrazec, v katerega vpišete naslov za dostavo.

Če imate kakršnokoli opombo, sporočilo glede naročila, jo lahko zapišete v oknu za sporočila.

KUPONI IN DARILNI BONI

Če imate kodo za popust, jo vpišite v okno “Koda kupona” in potrdite s klikom na gumb “Uveljavi”.

NAČIN DOSTAVE

Izberite način dostave – GLS Slovenija, Pošta Slovenije ali osebni prevzem v poslovalnici v Ljubljani.

NAČIN PLAČILA

Izberite enega od navedenih načinov plačila.

POVZETEK NAROČILA

Če se strinjate z naročilom, kliknite na gumb “Oddaj naročilo”. Če želite karkoli spremeniti, lahko pred oddajo še spremite (kliknite na povezavo “Nazaj na podatke o dostavi”) – način plačila, način dostave, naslov za dostavo, naslov za račun. 

Naročilo je potrjeno, ko kupec prejme povratno avtomatsko e-pošto z obvestilom o prejemu naročila. Če potrditvenega sporočila ne najdete v svojem e-poštnem predalu, preverite tudi mapi “Vsiljena pošta/Spam” in “Promocije/Promotions”. V primeru, da je naše sporočilo zašlo v mapo “Spam”, ga prosimo označite kot “Ni neželena vsebina”.

To ni potrdilo, da je izdelek na zalogi ali da se je pričela vršiti odprema, ampak le obvestilo kupcu, da je sistem prejel naročilo. V primeru, da izdelka ni na zalogi, si izjemoma pridržujemo pravico do odstopa izvedbe naročila v delu, ki se nanaša na izdelek, ki ni na zalogi. V tem primeru kupca obvestimo prek e-pošte ali telefona. Če ste naročilo uspešno oddali in potrditvenega e-poštnega sporočila niste prejeli, nas, prosimo, o tem obvestite na 01 43 66 024.

Tehnološka sredstva, ki omogočajo prepoznavanje in popravljanje napak pred oddajo naročila

V vseh fazah nakupa imate možnost vpogleda v vaš nakupovalni voziček, tako da pritisnete na ikono nakupovalnega vozička, ki se nahaja na desni strani zgoraj. Prikaže se vsebina košarice, kjer imate v primeru napake možnost popraviti svoje naročilo – izdelku lahko spremenite količino ali ga odstranite iz vozička:

  • s pritiskom na znak “x” odstranite izdelek iz vozička
  •  želeno količino izdelka spremenite tako, da s klikom na gumb “+” povečate,  s klikom na “-” pa zmanjšate količino, lahko pa tudi količino vtipkate in potrdite s tipko “Enter”

Tudi tik pred oddajo naročila lahko v primeru napak kadarkoli popravite vsebino košarice in po potrebi popravite podatke.

Shranjevanje vaših naročil

Vaše naročilo hranimo v naši računalniško vodeni evidenci prejetih naročil. Možnost vpogleda v vaše naročilo imate v prostorih trgovine Maxximum Shop, Parmova ulica 51, Ljubljana v okviru obratovalnega časa (od ponedeljka do petka od 9.00 do 19.00).

Želimo vam prijetno nakupovanje!

ekipa Maxximum Shop