Splošni pogoji poslovanja

1. Splošno

Splošni pogoji poslovanja spletnega nakupovanja so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu potrošnikov pred nepoštenimi poslovnimi praksami (ZVPNPP), na podlagi priporočil Gospodarske zbornice Slovenije in mednarodnih kodeksov za spletno in elektronsko poslovanje. Spletno trgovino MaXXimum Shop (v nadaljevanju kot »spletna trgovina«) upravlja podjetje Maksimum, d.o.o., Parmova 51, 1000 Ljubljana (v nadaljevanju kot »ponudnik«).
S temi Splošnimi pogoji poslovanja se opredeljuje delovanje spletne trgovine, pravice in dolžnosti obiskovalca, uporabnika in kupca ter poslovno razmerje med ponudnikom in uporabnikom kot kupcem izdelkov iz ponudbe spletne trgovine.

2. Načini plačila

Pri spletnem nakupovanju ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
•    plačilo po povzetju (ob prevzemu blaga);
•    plačilo po predračunu z bančnim nakazilom na poslovni račun;
•    plačilo preko Pay Pal-a in s kreditnimi karticami.
Ponudnik izda račun na trajnem mediju (papirju) z nazorno razčlenjenimi stroški. Obvestilo kupcu o možnosti odstopa od pogodbe ter potek vračila blaga so zajeti v Splošnih pogojih poslovanja. 

Priporočamo vam, da si splošne pogoje poslovanja natisnete in shranite.

3. Veljavnost ponudbe

Cene se lahko spremenijo brez predhodne napovedi. Pri nakupu veljajo cene v trenutku potrditve naročila.

4. Cene

Vse cene so izražene v evrih (€) in vsebujejo DDV. Cene ne vključujejo stroškov dostave blaga. Vse cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti, zato veljajo le do njihove vsakokratne spremembe.

5. Plačilo poštnine

5.1 Dostavljalec GLS

Poštnino krije kupec, kadar znesek naročila znaša manj kot 20 €. Znesek poštnine je fiksen in znaša 5,00 €.

5.2 Dostavljalec Pošta Slovenije

Poštnino krije kupec, kadar znesek naročila znaša manj kot 40 €. Znesek poštnine je fiksen in znaša 5,00 €.
Pri plačilu po povzetju Pošta Slovenije zaračuna 1,05 EUR provizije za plačilo po univerzalnem plačilnem nalogu.

6. Postopek nakupa

6.1. Tehnični koraki, ki vodijo do sklenitve kupoprodajne pogodbe

V postopku nakupa so uporabniku (kupcu) na voljo naslednji tehnični koraki:

•    prijava v spletno trgovino z uporabo elektronskega naslova, možna je tudi prijava s Facebook in Google računom,
•    iskanje posameznega izdelka v ponudbi izdelkov v spletni trgovini,
•    izbor izdelka za nakup,
•    dodajanje izbranega izdelka za nakup v nakupovalno košarico,
•    določitev količine izdelka za nakup v nakupovalni košarici,
•    pregled cene izbranega izdelka v izbrani količini, vključno z obračunanim davkom,
•    izbor načina dostave izdelka (glej tudi točko 5.),
•    izbor načina plačila (glej tudi točko 2.),
•    pregled naročila z izbranim načinom dostave izdelka in obračunanimi stroški dostave, če se ti obračunajo, ter
•    potrditev in oddaja naročila ter s tem zaključek nakupa (glej tudi točki 6.3. in 6.4.).

6.2. Tehnološka sredstva, ki omogočajo prepoznavanje in popravljanje napak pred oddajo naročila

Pred oddajo naročila je uporabniku (kupcu) omogočeno, da:

•    vidi, katere izdelke je izbral in dodal v košarico,
•    vidi ceno posameznega izdelka ter skupno ceno celotne izbrane količine posameznega izdelka,
•    spreminja izbrano količino posameznega izdelka in izračuna nov znesek tako spremenjene količine,
•    odstranjuje izbrane izdelke, ki jih ne želi kupiti, iz košarice ter
•    obračunava pripadajoči davek, glede na davčno stopnjo, ki velja za izbrani izdelek in njegovo ceno (osnovo za davek).
Pred potrditvijo naročila je uporabniku (kupcu) omogočeno spreminjati način dostave in način plačila.

6.3. Naročilo sprejeto

Po oddaji naročila uporabnik (kupec) od ponudnika po elektronski pošti prejme obvestilo, da je naročilo sprejeto. V roku 1 ure od prejema tega obvestila ima uporabnik (kupec) možnost preklicati naročilo. Razen možnosti preklica uporabnik (kupec) po oddaji naročila ne more spreminjati vsebine naročila. Uporabniku (kupcu) so v njegovem profilu na spletni strani ponudnika vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini posameznega naročila.

Ponudnik po prejemu naročilo pregleda in preveri dobavljivost naročenih izdelkov. V primeru, da določenih izdelkov ni na zalogi, kupca obvesti in se z njim dogovori o novem dobavnem roku ali spremembi naročila. Kupoprodajna pogodba o nakupu naročenih izdelkov med uporabnikom (kupcem) in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena (glej točko 8.).

6.4. Blago odpremljeno

Ponudnik v dogovorjenem roku naročene izdelke pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti uporabnika (kupca). 

7. Način in rok dobave

Ponudnik se zavezuje, da bo kar najhitreje odposlal naročene izdelke. Večino naročil, ki jih na delovni dan prejmemo do 13.00 ure, odpošljemo še isti dan oz. najkasneje v roku 2 delovnih dni. V primeru, da določenega izdelka ni na zalogi in bo dobava daljša od 2 delovnih dni, vas o tem nemudoma obvestimo preko telefona oziroma elektronske pošte. Še enkrat vas prosimo, da zavoljo tovrstnih obvestil ob prijavi v sistem vpisujete točne podatke.

Izdelke dostavljata naša poslovna partnerja GLS in Pošta Slovenije. V primeru, če želite izbrati drugačen rok dostave, prosimo, da nas o tem obvestite prek telefona na 01 43 66 024, e-pošte: orders@maxximum-shop.com, ali pred oddajo naročila vpišete komentar.

8. Vaše naročilo (sklenjena pogodba)

Vaše naročilo hranimo v naši računalniško vodeni evidenci prejetih naročil. Možnost vpogleda v vaše naročilo imate v poslovnih prostorih podjetja Maksimum, d.o.o., ki se nahaja na Parmovi 51 v Ljubljani. 
Dosegljivi smo od ponedeljka do petka med 9.00 in 19.00 uro.

Ponudnik v sodelovanju s poslovnima partnerjema Pošto Slovenije in GLS Slovenija, d.o.o. razpošilja naročeno blago zgolj po območju Slovenije. Pogodbo je možno skleniti v slovenskem ali angleškem jeziku.

9. Vračilo blaga

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima kupec pravico, da v 15 dneh ponudniku sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok za uveljavljanje te pravice začne teči od dneva, ko je kupec sprejel blago.

Če je kupec blago že prejel in od pogodbe odstopi, mora blago nepoškodovano in v nespremenjeni količini odposlati ponudniku v 30 dneh po sporočilu o odstopu od pogodbe, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec. 

Kupec lahko ponudnika o odstopu od pogodbe obvesti preko elektronske pošte orders@maxximum-shop.com ali na naslov Maksimum, d.o.o., Parmova 51, 1000 Ljubljana. 

Sicer pa zadošča, da kupec prejeto blago vrne v roku za odstop od pogodbe, kar se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Naslov za vračilo blaga prodajalcu je Maksimum, d.o.o., Parmova 51, 1000 Ljubljana. Prosimo vas, da izdelek vrnete v originalni embalaži. Izdelek mora biti neodprt, nepoškodovan in v nespremenjeni količini. Kupec mora vrnjenim izdelkom priložiti račun oz. njegovo kopijo.

Ponudnik bo kupcu nemudoma vrnil vsa opravljena plačila, najkasneje pa v 30 dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Plačilo vam bomo povrnili z nakazilom na vaš osebni bančni račun (tega nam morate v postopku vračila sporočiti). Gotovine ne izplačujemo. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga.

Kupec lahko vrne tudi blago, ki je bilo uničeno ali poškodovano ob prevozu. V tem primeru ponudnik opravi zamenjavo izdelka na svoje stroške. V primeru, da je poškodba na pošiljki, nastali zaradi prevoza, vidna, lahko kupec takšno pošiljko zavrne takoj pri dostavi.

10. Pravica do zasebnosti

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov pred izgubo, zlorabo ali nepooblaščenim dostopom v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVPot). Podatki bodo uporabljeni zgolj za komunikacijo z uporabnikom. Na podlagi vaše privolitve bomo vaše osebne podatke uporabljali izključno za pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov in komuniciranja z vami - trženje in seznanjanje z novostmi preko različnih komunikacijskih sredstev. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani tretji osebi.

11. Varnost

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. Trgovec v te namene uporablja 128-bitni SSL certifikat, ki ga je izdala za to pooblaščena organizacija. 

Za varnost je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter za ustrezno programsko in protivirusno zaščito svojega računalnika.

12. Varstvo otrok

Ponudnik v spletni trgovini ne sprejema naročil od nekoga, za katerega ve ali sumi, da je otrok, ne da bi za to imel izrecno dovoljenje njegovih staršev ali skrbnikov. Ponudnik v spletni trgovini ne ponuja prostega dostopa do izdelkov ali storitev, ki so škodljive za otroke.

Ponudnik brez izrecnega dovoljenja staršev ali skrbnikov ne bo sprejemal kakršnihkoli osebnih podatkov, ki zadevajo otroke, prav tako ne bo izdajal podatkov, sprejetih od otrok, tretjim osebam, razen staršem oziroma skrbnikom.

Vsaka komunikacija, namenjena otrokom, bo primerna njihovi starosti in ne bo izkoriščala zaupljivosti otrok, pomanjkanja izkušenj ali občutka lojalnosti.

13. Odveza odgovornosti

Ponudnik redno skrbi za ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh, vendar pa se lahko lastnosti izdelkov, njihova dostopnost in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo naročenega izdelka.

Fotografije izdelkov v večini primerov prikazujejo avtentičen videz izdelka, kljub temu pa so lahko včasih zgolj simbolične in ne zagotavljajo nujno lastnosti izdelka.

Ponudnik od trenutka oddaje pošiljke z naročenimi izdelki  dostavljalcu dalje ne odgovarja za primere, ko pride do fizičnih poškodb, uničenja ali izgube pošiljke, kakor tudi ne, če pride do manjka vsebine v pošiljki ali če pošiljka kaže znake odprtja. V navedenih primerih mora uporabnik (kupec) sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije. V primeru poškodovanja pošiljke to stori tako, da pošiljko prinese na najbližjo pošto v enakem stanju, kot ga je prejel, ne da bi karkoli dodal ali odstranil, ter izpolni reklamacijski zapisnik. Ponudnik bo skupaj s Pošto Slovenije poskrbel, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.

15. Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo in predpise s področja varstva potrošnikov. Ugovore, pripombe, zahtevke in izjave lahko uporabniki pošljejo po elektronski pošti orders@maxximum-shop.com ali po klasični pošti na naslov Maksimum, d.o.o., Parmova 51, 1000 Ljubljana. Postopek obravnave je zaupen.

Ponudnik se obvezuje, da bo najkasneje v 5 delovnih dneh kupcu potrdil, da je pritožbo prejel in mu sporočil, kako dolgo jo bo obravnaval ter ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Ponudnik si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. Če sporazumna rešitev spora ne bo dosežena, je za reševanje vseh sporov med ponudnikom in uporabnikom (kupcem) izključno krajevno pristojno stvarno pristojno sodišče v Ljubljani. Ponudnik in uporabnik (kupec) kot udeleženca v elektronskem poslovanju medsebojno priznavata veljavnost elektronskih sporočil na sodišču.

Za te Splošne pogoje poslovanja in za vse spore med ponudnikom in uporabnikom (kupcem) velja in se uporablja slovensko materialno in procesualno pravo, pri čemer se ne uporabljajo pravila mednarodnega zasebnega prava, ki bi dokazovala na uporabo kateregakoli drugega prava.

Za vsa razmerja ter za pravice in obveznosti, ki niso urejene s temi Splošnimi pogoji poslovanja, se smiselno uporabljajo določila Obligacijskega zakonika, Zakona o elektronskem poslovanju na trgu, Zakona o varstvu osebnih podatkov in Zakona o varstvu potrošnikov.

16. Piškotki

Za potrebe spletne strani  uporabljamo naslednje piškotke:

Ime piškotka Namen Trajanje
PHPSESSID Piškotek za uporabniško sejo. Seja
cmscart Piškotek za nakupovalno košarico. Seja
cmstokenf Piškotek uporabniški profil. Seja
_ga Google analitycs 2 leti
google.com Google naloži 3 piškotke ob prikazovanju google zemljevida. 2 leti
cookieCheck Pomnimo vašo odločitev o uporabi piškotkov 1 leto
last_seen Vaš brskalnik si zapomni kaj ste nazadnje gledali in vam to kasneje izpiše. 1 mesec

S pomočjo teh piškotkov beležimo statistiko obiskovalcev. Ti piškotki ne vsebujejo nobenih osebnih informacij, služijo le za zagotavljanje unikatnosti obiskov. Več o Google Analytics piškotkih, njihovem namenu in trajanju si lahko preberete na spletni strani Cookie statementČe želite blokirati Google Analytics, to lahko storite na tej spletni strani.

Več o piškotkih in njihovem trajanju si preberite TUKAJ.

Kako upravljati s piškotki?

Večina spletnih brskalnikov omogoča, da nastavite vaše piškote. Piškotke lahko zavrnete ali jih sprejmete s funkcijo, vgrajeno v spletne brskalnike. Če piškotke zavrnete, lahko naprej uporabljate našo spletno stran, vendar določene podstrani ne bodo delovale. V nadaljevanju se nahajajo povezave do navodil, kako lahko izključite piškotke na vašem spletnem brskalniku:


Želimo vam prijetno in ugodno nakupovanje ter se vam zahvaljujemo za zaupanje.

Maksimum, d.o.o.