Plačilo in dostava

1. Stroški dostave

Pri naročilu nad 40 EUR je dostava brezplačna. V nasprotnem primeru je strošek dostave fiksen, in sicer znaša 5,00 €.

2. Načini plačila

Pri spletnem nakupovanju omogočamo naslednje načine plačila:

  1. plačilo preko Pay Pal-a, s plačilnimi karticami
  2. plačilo po povzetju ob prevzemu blaga
  3. plačilo po predračunu, z bančnim nakazilom na naš poslovni račun
  4. plačilo s plačilno kartico prek sistema Stripe

Plačilo preko PayPala

Pri plačilu s pomočjo PayPal-a imate možnost izbire dveh načinov plačila, in sicer:

  1.  lahko si ustvarite svoj PayPal račun (izberete opcijo »Have a PayPal account?« In se prijavite s svojim uporabniškim imenom in geslom)
  2. če nimate svojega PayPal računa, lahko brez predhodne registracije (kot »gost«) plačate naročeno blago z eno od kreditnih oziroma debetnih kartic: Visa, Visa Electron, Mastercard in AmericanExpress (izberete opcijo: »Don't have a PayPal Account?«)

Plačilo po povzetju

Dostavljalec GLS Slovenija d.o.o.

Plačati je mogoče z gotovino ter karticama BA in Mastercard (za plačilo s kartico se zaračuna provizija). PETROL, OMV (MOL & INA d.o.o.), 3DVA vam pri paketih z odkupnino dodatno zaračunajo storitev obdelave odkupnine 1,05 EUR; PETROL zaračuna tudi storitev vročanja 0,45 EUR na paket. Pri izbiri GLS Paketomata ni dodatnih stroskov.

Dostavljalec Pošta Slovenije

Provizije za plačilo po povzetju ni. Plačilo je možno tudi s plačilnimi karticami (za plačilo se ne zaračuna provizije).

Plačilo po predračunu z bančnim nakazilom na naš poslovni račun

Podatki za plačilo prek bančnega nakazila se generirajo avtomatično - podatke za plačilo prejmete na svoj e-naslov. Prosimo, da se pri nakazilu sklicujete na številko naročila. Naročeno bo odposlano po prejemu nakazila na naš poslovni račun.

3. Dostava

Ponudnik se zavezuje, da bo kar najhitreje odposlal naročene izdelke. Večino naročil, ki jih na delovni dan prejmemo do 13.00 ure, odpošljemo še isti dan oz. najkasneje v roku 2 delovnih dni. V primeru, da določenega izdelka ni na zalogi in bo dobava daljša od 2 delovnih dni, vas o tem nemudoma obvestimo preko telefona oziroma elektronske pošte. Še enkrat vas prosimo, da zavoljo tovrstnih obvestil ob prijavi v sistem vpisujete točne podatke.

Dostavljalec GLS Slovenija d.o.o.

Dostavo opravlja naš poslovni partner GLS Slovenija d.o.o. Pakete dostavlja v dopoldanskem času, zato prosimo, da ob naročilu vnesete naslov dostave, na katerem se takrat nahajate. Ne pozabite, prosimo, pripisati tudi svoje telefonske številke. Dostavljalec vas namreč lahko tudi pokliče in vam sporoči, da je na poti k vam in tako se postopek dostave lahko precej olajša/skrajša. Dan pred načrtovano dostavo boste prejeli na svoj e-naslov, s katerim ste registrirani v spletni trgovini, obvestilo, da je bila pošiljka oziroma vaše naročilo odposlano. V sporočilu je navedena tudi številka vašega paketa. Na tej povezavi lahko vpišete številko svojega paketa, kliknete na kljukico in spremljate, kje se vaš paket nahaja

Potek dostave

Dostavljavec vam ob prvem neuspešnem poskusu dostave pusti obvestilo o prispeli pošiljki. Na obvestilu je navedena številka paketa in telefonska številka dostavne službe (01 500 11 90). V primeru, da se želite z dostavno službo dogovoriti za prevzem pošiljke, vas prosimo, da jih pokličete na telefonsko številko 01 500 11 90 ali pa jim pišite na e-naslov info@gls-slovenia.com in se dogovorite za čas dostave paketa. Lahko pa se tudi dogovorite, da vam vaš paket dostavi v paketno trgovino (Parcel Shop), kjer ga lahko prevzamete sami ob predložitvi številke paketa in osebnega dokumenta.

V kolikor ne boste stopili v stik z dostavljavcem, vam bo ta pošiljko poskušal ponovno dostaviti peti delovni dan (po prvem poskusu dostave). V primeru, da ponovna dostava ne bo uspešna, se paket vrne pošiljatelju.

Dostavna služba si pridržuje pravico, da na primeren način preveri istovetnost prevzemnika blaga (vpogled v osebne ali druge dokumente), saj s tem zagotavljamo, da naročeno blago izročimo pravemu naročniku.

GLS Slovenija - Parcel Shop / paketne trgovine

Parcel Shop pomeni mesto, kjer lahko fizične osebe prevzamejo paket (z ali brez odkupnine). Trenutno storitev Parcel Shop ponujajo preko partnerjev:

  • Tobačna 3DVA, d.o.o.
  • OMV Slovenija, d.o.o.
  • O1S d.o.o.
  • Mercator d.d.
  • Trgovine Big Bang

Na kar nekaj lokacijah Parcel Shop-ov lahko stranke prevzamejo pakete kar 24 ur na dan, torej kadarkoli želijo. Paketi so v zaprtem in zavarovanem prostoru, tako da bo skrb za njihovo varnost popolnoma odveč. Paket vas bo čakal v določeni, dogovorjeni paketni trgovini 4 dni. V paketni trgovini poravnate tudi kupnino – odkupnino. Plačilo kupnine – odkupnine je mogoče z gotovino ter karticama BA in Mastercard (provizija za plačilo s kartico znaša 1,43%) (tako dostavljavcu kot v paketni trgovini).

Seznam paketnih trgovin in paketomatov si lahko ogledate tukaj.

3.2 Dostavljalec Pošta Slovenije

Izdelke dostavlja tudi naš poslovni partner Pošta Slovenije. Paket vam lahko dostavijo na katerikoli naslov, lahko ga pa tudi sami prevzamete na svoji pošti.

Če vas v času dostave ni na naslovu, na katerega ste naročili dostavo paketa, vam dostavljalec v poštnem nabiralniku pusti obvestilo o prispeli pošiljki. S tem obvestilom lahko v vaši poslovalnici Pošte Slovenije prevzamete paket še isti dan, najpozneje pa v 8 dneh. Če svojega paketa v 8 dneh ne prevzamete, se paket vrne k pošiljatelju.

Paket lahko naročite tudi kot "poštno ležeče" - v tem primeru vas paket počaka na naslovni pošti. Za prevzem potrebujete le številko paketa. Le-to vam posredujemo na vašo zahtevo (pišite nam na e-naslov ali pokličite na 01 43 66 024).

Seznam poslovalnic Pošte Slovenije in njihove kontaktne podatke najdete tukaj.

Če imate kakršnakoli vprašanja glede dostave, nas lahko pokličete na 01 43 66 024 ali nam pišete na orders@maxximum-shop.com. Z veseljem vam bomo pomagali.