Pogosta vprašanja

Naročila

Kako lahko naročim izdelke iz spletne trgovine MaXXimum Shop?

Izdelke lahko naročite tako, da se registrirate v spletno trgovino. Registracija je preprosta in zanjo potrebujete le svoj e-naslov. Izdelke lahko naročite tudi prek e-naslova: orders@maxximum-shop.com ali telefonske številke 01 43 66 024 (dosegljivi smo med 9. in 19. uro od ponedeljka do petka).

Lahko svoje naročilo prekličem?

Svoje naročilo lahko prekličete v roku 1 ure od oddaje naročila z obvestilom na elektronski naslov: orders@maxximum-shop.com, med delavnikom, od 9:00 do 19:00 ure pa tudi prek telefona na 01 43 66 024.

Oddal sem naročilo in nisem prejel potrditvenega e-sporočila. Ali je moje naročilo pravilno oddano?

Prosimo, najprej preverite, če se potrditveno e-sporočilo nahaja med »vsiljeneno pošto« (»Spam«) in v spletni trgovini v rubriki Moj račun – Zgodovina naročil. Če vaše naročilo ni zavedeno, je pri oddaji naročila zagotovo prišlo do napake. Prosimo, da nas kontaktirate na orders@maxximum-shop.com ali nas pokličete na 01 43 66 024.

Dostava in stroški dostave

Kdaj lahko pričakujem svoj paket?

Naročila obdelujemo in odpremljamo med delavnikom, od ponedeljka do petka. Svoj paket lahko pričakujete v roku štirih delovnih dni od datuma oddaje naročila. Če svoje naročilo oddate v petek po 13. uri, se začne šteti kot prvi dan štiridnevnega roka ponedeljek. Večina naročil (95%), oddanih do 13. ure, je odpremljenih še istega dne.

Koliko znašajo stroški dostave?

Če izberete dostavljalca GLS Slovenija d.o.o. je dostava pri naročilu nad 20,00 EUR brezplačna, za naročila pod 20 EUR so obračunani enotni stroški dostave, in sicer 5,00 EUR.

Če izberete dostavljalca Pošta Slovenije, je dostava pri naročilu nad 40,00 EUR brezplačna, za naročila pod 40 EUR so obračunani enotni stroški dostave, in sicer 5,00 EUR.

Kdo dostavlja pakete?

Pakete dostavljamo prek naših poslovnih partnerjev Pošte Slovenije in GLS Slovenija. V postopku oddaje naročila  sami izberete želenega dostavljalca.

Imam z naročilom še kakšne dodatne stroške?

Pri naročilu s plačilom po povzetju (znesek po računu plačate Pošti Slovenije) je edini dodaten strošek 1,05 EUR za plačilo po plačilnem nalogu, kar je provizija Pošte Slovenije. Pri dostavljalcu GLS Slovenija tega stroška ni.

Kaj če me v času dostave ne bo doma?

GLS: Če vas v času dostave ni na naslovu, kamor je bila dostava naročena, vam kurir pusti obvestilo o prispeli pošiljki. Na obvestilu se nahaja telefonska številka kurirja in z njim se lahko dogovorite za naslednjo dostavo; lahko naročite tudi dostavo v eno od paketnih trgovin ali paketomatov. Več o dostavi si lahko preberete tukaj.

Pošta Slovenije: Če v času dostave na naslovu, kamor je bila dostava naročena, ni nikogar, ki bi prevzel pošiljko, bo poštar v nabiralniku pustil obvestilo o prispelem paketu, pošiljka pa vas bo čakala na vaši najbližji enoti Pošte Slovenije.

Zakaj čakam na svoje naročilo že več kot 4 delovne dni?

Če čakate na svoje naročilo več kot štiri delovne dni, prosimo, da nas o tem nemudoma obvestite na telefonsko številko 01 43 66 024 ali nam pišite na e-naslov orders@maxximum-shop.com. V večini primerov se pripeti, da se obvestilo o pošiljki, ki naj bi ga poštar pustil v vašem poštnem nabiralniku, izgubi. Da boste lahko svojo pošiljko na svoji najbližji enoti Pošte Slovenije prevzeli, potrebujete sprejemno številko paketa.

Ali lahko dostavo pošiljke naročim v službo?

Če je izbrana dostava na službeni naslov, bo dostavljalec izročil paket pooblaščeni osebi za prevzem pošiljk v podjetju. Priporočamo, da se s pooblaščeno osebo za prevzem poštnih pošiljk v vašem podjetju o tem predhodno dogovorite in v primeru, da ste izbrali plačilo po povzetju, poskrbite, da bo imel prejemnik pošiljke pri sebi dovolj gotovine.

Zakaj mi poštar želi zaračunati poštnino, čeprav je znesek naročila višji od 20 EUR?

Če vam želi poštar zaračunati poštnino, kljub temu da znesek vašega naročila presega 20 EUR, pomeni, da se moti, zato ga na to opozorite.

Lahko naročeno prevzamem tudi v eni od poslovalnic Maxximum Shop?

Če želite naročeno blago prevzeti v eni od poslovalnic, prosimo, da pred naročilom pokličete na 01 43 66 024.

Ponudba, cene, akcije

Lahko izdelke v akciji po enaki ceni kupim tudi v eni od poslovalnic Maxximum Shop?

Da, lahko. Akcijska ponudba je v večini primerov enaka v spletni trgovini in poslovalnicah trgovin Maxximum Shop (če gre za spletno akcijo, je to v spletni trgovini posebej označeno). Priporočamo pa, da pred nakupom pokličete v poslovalnico, kjer želite izdelek kupiti, in preverite, če je na zalogi. Seznam naših poslovalnic in kontaktne podatke si lahko ogledate tukaj.

So vsi izdelki, ki so na voljo v spletni trgovini, tudi v poslovalnicah Maxximum Shop?

Ne, zato priporočamo, da pred nakupom pokličete v poslovalnico, kjer želite določen  izdelek kupiti, in preverite, če je na zalogi. Seznam naših poslovalnic in kontaktne podatke si lahko ogledate tukaj.

Koliko časa velja akcijska ponudba?

Nova akcijska ponudba običajno prične veljati prvega v mesecu in se izteče z zadnjim v mesecu. Aktualno akcijsko ponudbo si lahko ogledate tudi tukaj.